Thursday, November 5, 2009

mak..abah..angah mntk maaf...

eee...malasnyer...da la mlm nie ujan...
rse cm nk tido jer...hehehe
cmne erk??
study lak x msuk2...rse nk rebus je buku nie...pas 2 minum air ye...
hehehe...mane tau leh paham trus ke...
mmm...mgkin aku xtipon mak ngn abah aku lg kot...
pela nk jd aku nie kan...
kdng2 aku tkut nk tipon...
ble aku tipon jer, mesti org tue aku risau...
risau anak ye cukup ke blanje...
aku phm...org tue aku bkn nyer ade duit nk anta kt aku...
ble dngar je mak aku mse dlm tipon dlu...
sebak je rse...mak aku pnh cakap kt aku..
"angah, mak mntak maaf..mak xde duit lg nk bg kt angah..."
sayu je ati aku rse...mak ngn abah aku tau yg aku perlukan duit, walaupun aku xpernah mntk..
mak...abah...angah mntk maaf...bknnyer angah xrindukan mak ngn abah...
angah rindu sngt2...tp angah akan tetap ngn janji angah kt anak mak yg sorng 2...
angah xnk myusahkan mak ngn abah....maafkan angah....

No comments: